Assalamualaikum,

Alhamdulillah hampir selesai sudah tugas-tugas saya. Saya berasa gembira dan berasa sungguh seronok dapat berkenalan dengan generasi adik2 yang baru. Pada saya, inilah generasi yang saya nantikan dan generasi terbaik yang pernah jumpa sepanjang saya di mmu ini. Saya mendoakan agar generasi ini lah yang akan menjadi tonggak utama penegak kalimah Allah dan islam di muka bumi mmu ini. Moga2 adik2 sekalian menjadi antara faktor utama islam dijulang tinggi di muka bumi mmu ini suatu masa nanti.Saya mengucapkan selamat datang kepada adik2 sekalian.


Alhamdulillah juga saya ucapkan kerana cita2 saya untuk membawa Ustaz Hazrizal ke muka bumi MMU ini akhirnya tercapai. Alhamdulillah.


curi dari akak zini..minta izin ya:D

Saya cukup kagum dengan kebolehan Ustaz Hazrizal. Saya rasa ingin menjadi seperti dia, saya akan cuba untuk mampu bercakap dengan lebih baik di depan lepas ini. Tambahan lagi, saya rasa lebih bersemangat kerana dapat cadangan daripada Brother Lim untuk masuk mana-mana "organization" or NGO untuk menjadi seorang speaker. Ya! After two years become president, i like to talk, talk ,talk and talk.


Saya rasa makin bersyukur kerana pada suatu pagi yang hening, Allah telah menjawab persoalan, dan mengabulkan permintaan saya. Saya telah dapat berita yang baik ,alhamdulillah. Saya tersenyum sahaja di dalam hati apabila mendengar seseorang itu bercerita kepada saya. ~bilakah masa saya pula?:p~

Akhir kata ,kepada Allah lah aku bersyukur.


p/s: hati terasa semakin kuat untuk membuka suatu.....mampukah aku? huhu..hati berkata, "akulah orangnya" adakah ini ilham daripada tuhan?.